Complutense University Library

Comerç electrònic: la fidelització de l’usuari

Lara Navarra, Pablo and Martínez Usero, José Ángel (2003) Comerç electrònic: la fidelització de l’usuari. FUOC . pp. 1-19.

[img]
Preview
PDF
240kB

Official URL: http://www.uoc.edu/dt/20176/

View download statistics for this eprint

==>>> Export to other formats

Abstract

En aquest article es destaca la situació actual de redimensionament d'Internet en l'àmbit dels negocis digitals, per mitjà de l'estudi del concepte de comerç electrònic, juntament amb les bases per a la posada en funcionament d'un projecte d'aquesta activitat. S'hi justifica la importància de les eines de fidelització en l'èxit dels projectes de comerç electrònic i s'hi proposa un model que representa la funció del sistema d'informació organitzacional en els processos de captació del client. Es conclou destacant la necessitat d'integrar les eines de tractament de la informació sobre els clients amb el sistema d'informació global. Així mateix, la retroacció (feedback) originada pel sistema d'informació s'ha d'integrar als processos de negoci amb l'objectiu de millorar els serveis i la satisfacció del client.


Item Type:Article
Uncontrolled Keywords:Comercio electrónico; Cliente; Usuario; Fidelización de usuarios; Marketing electrónico; CRM
Subjects:Social sciences > Economics > Commerce
Social sciences > Library science and documentation > Information technology
ID Code:5655
Deposited On:02 Jun 2006
Last Modified:06 Feb 2014 07:45

Repository Staff Only: item control page