Universidad Complutense de Madrid
E-Prints Complutense

IndexAuthor

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Number of items: 7.

Llorente Barroso, Carmen and Pretel Jiménez, Marilé and Abad Alcalá, Leopoldo and Sánchez Valle, María and Viñarás Abad, Mónica (2018) Administración electrónica y comercio electrónico como instrumentos para un envejecimiento activo. Aula Abierta, 47 (1). pp. 87-96. ISSN 0210-2773

García Guardia, M. Luisa and Llorente Barroso, Carmen (2016) An empirical study of the recreationalexpressive and referential roles of the cell phone among young students and their potential applications to advertising. Prisma social, 1 . pp. 261-278. ISSN 1989-3469

Llorente Barroso, Carmen and García García, Francisco and Soria Jiménez, Virginia (2018) Comparative analysis of chromatic symbology in advertising. Nike in China and Spain. Vivat Academia, 142 . pp. 51-78. ISSN 1575-2844

Rodríguez Varona, Fernando and Llorente Barroso, Carmen and García Guardia, Mª Luisa (2012) Fundamentos de la Eficacia Publicitaria y el retorno de la inversión. Other. Editorial Delta, Madrid.

Repiso, Rafael and Berlanga, Inmaculada and Ramos Ávalos, Eva María and Llorente Barroso, Carmen and García García, Franciso La industria publicitaria iberoamericana caracterizada desde un metaestudio de los anuncios premiados en festivales. Palabra Clave, 21 (2). pp. 524-549. ISSN 0122-8285

Llorente Barroso, Carmen and Sáez-Díez Rebanal, Carlos Los retos de las personas mayores ante el comercio electrónico: El caso de Amazon. Comunicação, Mídia e Consumo, 16 (45). pp. 32-60. ISSN 1983-7070

De Frutos Torres, Belinda and Llorente Barroso, Carmen and Sánchez Valle, María and Viñarás Abad, Mónica (2018) Nuevos perfiles profesionales y transformación del espacio comunicativo. Doxa Comunicación, 27 . pp. 235-238. ISSN 1696-019X

This list was generated on Fri Dec 6 22:41:01 2019 CET.