Universidad Complutense de Madrid
E-Prints Complutense

Internationalisation process and forms of market penetration: a dynamic proposal

Impacto

Descargas

Último año



Alonso Rodríguez, José Antonio (1994) Internationalisation process and forms of market penetration: a dynamic proposal. [ Documentos de Trabajo de la Facultad de Ciencias Económicas y Empresariales; nº 10, 1994, ISSN: 2255-5471 ]

[img]
Vista previa
PDF
Creative Commons License
Esta obra está bajo una licencia de Creative Commons: Reconocimiento - No comercial - Compartir igual.

1MB

URL Oficial: http://eprints.ucm.es/26357/




Resumen

The reality of international markets has undergone important transformations in the last two decades. The growing level of interrelationship existing among national economies, the prominent role acquired by more dynamic sources of competitive advantage, the obligatory use of more complex mechanisms of competition or the alterations occurring in the forms of organisation of business activities are some of the most outstanding changes. This is a broad and intensive mutation affecting the company and its environment. As a consequence, new criteria, approaches and instruments have to be applied to the analysis of those emerging realities, to gain a greater insight into their meaning.


Tipo de documento:Documento de trabajo o Informe técnico
Palabras clave:Internacionalización de la economía.
Materias:Ciencias Sociales > Economía > Comercio
Ciencias Sociales > Economía > Economía internacional
Título de serie o colección:Documentos de Trabajo de la Facultad de Ciencias Económicas y Empresariales
Volumen:1994
Número:10
Código ID:26357
Depositado:23 Jul 2014 11:14
Última Modificación:23 Jul 2014 11:14

Descargas en el último año

Sólo personal del repositorio: página de control del artículo