Universidad Complutense de Madrid
E-Prints Complutense

Publicidad dinámica y plataformas digitales: brand placement en espacios públicos y transmisiones deportivas en televisión
Dynamic advertising and digital platforms: brand placement in public spaces and sports broadcasts on television

Impacto

Downloads

Downloads per month over past year



Ortiz Sobrino, Miguel Ángel and Montemayor Ruiz, Francisco Javier (2014) Publicidad dinámica y plataformas digitales: brand placement en espacios públicos y transmisiones deportivas en televisión. Telos: Revista de pensamiento sobre comunicación, tecnología y sociedad (99). pp. 1-8. ISSN 0213-084X

[img]
Preview
PDF
Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

2MB

Official URL: http://www.telos.es




Abstract

Las imágenes virtuales, la publicidad digital dinámica multimedia diseñada para espacios públicos y las plataformas digitales utilizadas en las transmisiones deportivas en televisión son hoy herramientas esenciales para la estrategia del emplazamiento de las marcas publicitarias.

Resumen (otros idiomas)

The virtual images, dynamic digital advertising media designed for public spaces and digital platforms used in sports broadcast on television, are today essential tools for site strategy of advertising brands

Item Type:Article
Uncontrolled Keywords:Brand placement, Transmisiones deportivas, Publicidad digital dinámica, Espacios públicos, Plataformas digitales, Emplazamientos publicitarios
Palabras clave (otros idiomas):Brand Placement, Sports Broadcasting, Digital Dynamic Advertising, Public Spaces, Digital Platforms, Brand Sites
Subjects:Social sciences > Information science > Audio-visual communication
Social sciences > Information science > Advertising
Social sciences > Information science > Communication research
ID Code:31467
Deposited On:20 Jul 2015 11:37
Last Modified:21 Jul 2015 07:36

Origin of downloads

Repository Staff Only: item control page