Universidad Complutense de Madrid
E-Prints Complutense

Rivas Ocio

Impacto

Downloads

Downloads per month over past year



Román Mikkilä, Amelia (2018) Rivas Ocio. [Trabajo Fin de Grado]

[img]
Preview
PDF
22MB

Official URL: https://www.behance.net/gallery/66128533/Rivas-Ocio-city-branding




Abstract

"Rivas Ocio" es una submarca del Ayuntamiento de Rivas Vaciamadrid que abarca tres categorías de ocio: “Rivas Cultural”, “Rivas Natural” y “Rivas Deportiva”. En estas tres se organizan las actividades de ocio propuestas o apoyadas por el ayuntamiento.
La marca tiene su aplicación tanto en medios digitales (web y redes sociales) como en medios impresos (folletos con calendario de actividades y mapa de la ciudad, posters...) para cumplir sus dos funciones: promocionar e informar.

Resumen (otros idiomas)

"Rivas Ocio" is a sub-brand for the town hall of Rivas Vaciamadrid which holds three categories of leisure activities: "Cultural Rivas", "Natural Rivas" and "Sporty Rivas". Leisure activities proposed or supported by the town hall are organized in these three categories. The brand has its application in digital media (web and social media) as well as in printed media (brochures with a calendar of activities and map of the city, posters...). All these applications work together to cover the two aims of Rivas Ocio: to promote and to inform.

Item Type:Trabajo Fin de Grado
Directors:
DirectorsDirector email
Sesma Herrera, Ángelangelses@ucm.es
Uncontrolled Keywords:diseño, marcas, branding, editorial, web, redes sociales, animación, mapa, calendario, folleto, identidad corporativa
Palabras clave (otros idiomas):design, brands, branding, editorial, web, social media, animation, map, calendar, brochure, corporate identity
Subjects:Humanities > Fine Arts > Graphic design
Humanities > Fine Arts > Computer-aided design
Título de Grado:Diseño
ID Code:48551
Deposited On:02 Aug 2018 08:03
Last Modified:01 Oct 2019 09:27

Origin of downloads

Repository Staff Only: item control page