Universidad Complutense de Madrid
E-Prints Complutense

La inserción laboral de los titulados de la Facultad de Ciencias de la Información como indicador de empleabilidad en la sociedad digital: evaluación, problemática y perspectivas
The employment of graduates of the School of Information Sciences as an indicator of employability in the digital society: assessment, challenges and prospects

Impacto

Downloads

Downloads per month over past year



Clemente Mediavilla, Jorge and Rubio Moraga, Angel Luis and Villagra García, Nuria and Sánchez Herrera, Joaquín and Salgado Santamaría, Carmen and Fernández Muñoz, Cristóbal and Cousido González, María Pilar and García Carrizo, Jennifer and Montero Carretero, Laura and García González, Jorge and Martínez Álvarez, Ananda (2019) La inserción laboral de los titulados de la Facultad de Ciencias de la Información como indicador de empleabilidad en la sociedad digital: evaluación, problemática y perspectivas. [Proyecto de Innovación Docente]

[img]
Preview
PDF
Creative Commons Attribution.

2MB


Abstract

Se trata de un proyecto continuación del llevado a cabo el pasado curso académico, titulado "Seguimiento de estudiantes egresados en las titulaciones de Periodismo, Comunicación Audiovisual, y Publicidad y Relaciones Públicas".

Resumen (otros idiomas)

It is a continuation of the project carried out last academic year, entitled "Monitoring of graduated students in the degrees of Journalism, Audiovisual Communication, and Advertising and Public Relations".

Item Type:Proyecto de Innovación Docente
Divisions:Fac. de Ciencias de la Información
Number of Pages:44
Título de serie o colección (PIMCD):Proyectos de Innovación y Mejora de la Calidad Docente 2018
Uncontrolled Keywords:Empleabilidad, Inserción laboral, Egresados, Comunicación
Subjects:Social sciences > Information science > Audio-visual communication
Social sciences > Information science > Information services
Social sciences > Information science > Journalism
Social sciences > Information science > Press
Social sciences > Information science > Advertising
Social sciences > Information science > Public relations
Social sciences > Information science > Information technology
Social sciences > Information science > Television
Social sciences > Information science > Communication research
ID Code:56170
Deposited On:10 Jul 2019 11:16
Last Modified:11 Jul 2019 08:02

Origin of downloads

Repository Staff Only: item control page