Impacto
Downloads
Downloads per month over past year
Ortiz Sobrino, Miguel Ángel and Montemayor Ruiz, Francisco Javier (2014) Publicidad dinámica y plataformas digitales: brand placement en espacios públicos y transmisiones deportivas en televisión. Telos: Revista de pensamiento sobre comunicación, tecnología y sociedad (99). pp. 1-8. ISSN 0213-084X
Preview |
PDF
Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. 2MB |
Official URL: http://www.telos.es
Abstract
Las imágenes virtuales, la publicidad digital dinámica multimedia diseñada para espacios públicos y las plataformas digitales utilizadas en las transmisiones deportivas en televisión son hoy herramientas esenciales para la estrategia del emplazamiento de las marcas publicitarias.
Resumen (otros idiomas)
The virtual images, dynamic digital advertising media designed for public spaces and digital platforms used in sports broadcast on television, are today essential tools for site strategy of advertising brands
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Brand placement, Transmisiones deportivas, Publicidad digital dinámica, Espacios públicos, Plataformas digitales, Emplazamientos publicitarios |
Palabras clave (otros idiomas): | Brand Placement, Sports Broadcasting, Digital Dynamic Advertising, Public Spaces, Digital Platforms, Brand Sites |
Subjects: | Social sciences > Information science > Audio-visual communication Social sciences > Information science > Advertising Social sciences > Information science > Communication research |
ID Code: | 31467 |
Deposited On: | 20 Jul 2015 11:37 |
Last Modified: | 21 Jul 2015 07:36 |
Origin of downloads
Repository Staff Only: item control page