Universidad Complutense de Madrid
E-Prints Complutense

Azimuth: diseño y desarrollo de un videojuego no euclídeo
Azimuth: Design and Development of a Non-Euclidean Videogame

Impacto

Downloads

Downloads per month over past year



Cabeza García, José Pablo (2015) Azimuth: diseño y desarrollo de un videojuego no euclídeo. [Trabajo Fin de Grado]

[thumbnail of memoriaJPCG.pdf]
Preview
PDF
Creative Commons Attribution Non-commercial.

6MB


Abstract

El desarrollo de un videojuego no euclídeo necesita de unos fundamentos matemáticos sólidos con los que diseñar e implementar la arquitectura de un motor de juego. En esta memoria se describe la arquitectura e implementación de un motor no euclídeo sobre Unity, sin entrar en detalles del modelo matemático subyacente.

Resumen (otros idiomas)

Developing a non-Euclidean videogame needs solid mathematical foundations to build and design a game engine. This report describes the architecture and implementation of a non-Euclidean game engine in Unity, without getting into details of the mathematical model.

Item Type:Trabajo Fin de Grado
Additional Information:

Trabajo de Fin de Grado en Ingeniería Informática (Universidad Complutense, Facultad de Informática, curso 2014/2015)

Directors:
Directors
Gómez Martín, Marco Antonio
Uncontrolled Keywords:Geometría diferencial, Geometría no euclídea, Desarrollo de videojuegos, Unity, Informática gráfica
Palabras clave (otros idiomas):Differential geometry, Non-Euclidean geometry, Videogame development, Unity, Computer graphics
Subjects:Sciences > Computer science > Expert systems (Computer science)
Sciences > Computer science > Software
Sciences > Mathematics > Differential geometry
Título de Grado:Doble Grado en Ingeniería Informática
ID Code:33441
Deposited On:06 Oct 2015 12:32
Last Modified:23 Mar 2020 11:48

Origin of downloads

Repository Staff Only: item control page