Diseño de prácticas formativas para futuros maestros de Matemáticas en un entorno de enseñanza-aprendizaje semi-presencial
Design of training practices for future Mathematics teachers in a blended teaching-learning environment

Impacto

Downloads

Downloads per month over past year



Baeza Alba, Miguel Ángel and Belmonte Gómez, Juan Miguel and García Valldecabres, Marta and Fernández Balboa, Ignacio Antonio and Hernández Montagut, Esperanza and Joglar Prieto, Nuria and Méndez Coca, Miriam and Murcia Carrión, José Ángel and Ramírez García, Mónica (2021) Diseño de prácticas formativas para futuros maestros de Matemáticas en un entorno de enseñanza-aprendizaje semi-presencial. [Proyecto de Innovación Docente]

[thumbnail of memoria pimcd 432]
Preview
PDF (memoria pimcd 432)
1MB


Abstract

El objetivo fundamental es diseñar prácticas formativas dirigidas a los futuros maestros en formación para las asignaturas de matemáticas y su didáctica de los grados de maestro en Educación Infantil y Primaria en entornos online y semi-presenciales.

Resumen (otros idiomas)

The objective of this project is to design training practices aimed at future teachers in training for the subjects of mathematics and their didactics of the teacher's degrees in Early Childhood Education and Primary in online and semi-presential environments.

Item Type:Proyecto de Innovación Docente
Divisions:Fac. de Educación > Depto. de Didáctica de las Ciencias Experimentales , Sociales y Matemáticas
Place of Publication:Madrid, España
Publisher:UCM
Number of Pages:66
Título de serie o colección (PIMCD):Proyectos de Innovación y Mejora de la Calidad Docente 2020
Uncontrolled Keywords:Semi-presencial, Materiales, Grado de Maestro, Didáctica, Matemáticas
Palabras clave (otros idiomas):Semi-presential, Materials, Degree of teacher, Didactics, Mathematics
Subjects:Humanities > Education > Child rearing
Humanities > Education > Mathematics study and teaching
Humanities > Education > Training of teachers
Humanities > Education > Primary education
Humanities > Education > Higher education
ID Code:66625
Deposited On:01 Sep 2021 10:11
Last Modified:01 Sep 2021 11:45

Origin of downloads

Repository Staff Only: item control page