Plan de Marketing para las salas de cine de Kinépolis España en tiempos post Covid-19

Impacto

Downloads

Downloads per month over past year



Salafranca Coll, Blanca Isabel (2021) Plan de Marketing para las salas de cine de Kinépolis España en tiempos post Covid-19. [Trabajo Fin de Grado]

[thumbnail of 73828_Blanca_Isabel_Salafranca_Coll_Salafranca_Coll_Blanca_Isabel_2020-21_Ordinaria_49469_325963661 (1).pdf]
Preview
PDF
1MB


Abstract

Elaboración de un Plan de Marketing para las salas de exhibición de cine Kinépolis, ubicada en diversos puntos de España. Como objtivo fundamental de tal plan se fija el aumento de afluencia de clientes y su fidelización. En base a los objetivos, se establecen estrategias adecuadas y planes de acción medidas económicamente y controladas con diversas herramientas para que sea viable el fin último, la vuelta a los cines Kinépolis tras la crisis del Covid-19.

Resumen (otros idiomas)

Preparation of a Marketing Plan for the Kinépolis movie theaters, located in various parts of Spain. The main objective of such a plan is to increase the number of customers and their loyalty. Based on the objectives, appropriate strategies and action plans are established economically and controlled with various tools so that the ultimate goal is viable, the return to the Kinépolis cinemas after the Covid-19 crisis.

Item Type:Trabajo Fin de Grado
Directors:
Directors
Director email
Arias Oliva, Mario
marioa16@ucm.es
Uncontrolled Keywords:plan de marketing, sala de cine, estrategias, Covid-19, marketing digital, marketing offline
Palabras clave (otros idiomas):Marketing Plan, Cinemas, Strategies, COVID-19, Digital Marketing, Marketing Offline
Subjects:Social sciences > Information science > Motion pictures
Social sciences > Economics > Marketing
Título de Grado:Grado en Comercio
ID Code:66851
Deposited On:07 Sep 2021 07:05
Last Modified:07 Sep 2021 07:05

Origin of downloads

Repository Staff Only: item control page