Impacto
Downloads
Downloads per month over past year
Salafranca Coll, Blanca Isabel (2021) Plan de Marketing para las salas de cine de Kinépolis España en tiempos post Covid-19. [Trabajo Fin de Grado]
Preview |
PDF
1MB |
Abstract
Elaboración de un Plan de Marketing para las salas de exhibición de cine Kinépolis, ubicada en diversos puntos de España. Como objtivo fundamental de tal plan se fija el aumento de afluencia de clientes y su fidelización. En base a los objetivos, se establecen estrategias adecuadas y planes de acción medidas económicamente y controladas con diversas herramientas para que sea viable el fin último, la vuelta a los cines Kinépolis tras la crisis del Covid-19.
Resumen (otros idiomas)
Preparation of a Marketing Plan for the Kinépolis movie theaters, located in various parts of Spain. The main objective of such a plan is to increase the number of customers and their loyalty. Based on the objectives, appropriate strategies and action plans are established economically and controlled with various tools so that the ultimate goal is viable, the return to the Kinépolis cinemas after the Covid-19 crisis.
Item Type: | Trabajo Fin de Grado |
---|---|
Directors: | Directors Director email Arias Oliva, Mario marioa16@ucm.es |
Uncontrolled Keywords: | plan de marketing, sala de cine, estrategias, Covid-19, marketing digital, marketing offline |
Palabras clave (otros idiomas): | Marketing Plan, Cinemas, Strategies, COVID-19, Digital Marketing, Marketing Offline |
Subjects: | Social sciences > Information science > Motion pictures Social sciences > Economics > Marketing |
Título de Grado: | Grado en Comercio |
ID Code: | 66851 |
Deposited On: | 07 Sep 2021 07:05 |
Last Modified: | 07 Sep 2021 07:05 |
Origin of downloads
Repository Staff Only: item control page