Impacto
Downloads
Downloads per month over past year
Muñoz Valero, Judit and Pascual González, Aitana (2022) Nuevas estrategias comunicativas para negocios emergentes en el sector de la moda y los accesorios. [Trabajo Fin de Grado]
Preview |
PDF
Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. 2MB |
Abstract
Los nuevos modelos de negocio exigen estrategias comunicativas diferentes a las tradicionales. En este proyecto se presenta un modelo de comunicación y marketing que ofrece cobertura a las startups del sector de la moda y los accesorios, a partir de una investigación a algunas de las empresas españolas más disruptivas a nivel comunicativo.
Este modelo de comunicación incluye las estrategias, canales y plataformas clave para que una marca logre desmarcarse de su competencia y alcanzar con éxito a su público objetivo.
Resumen (otros idiomas)
New business models require different communication strategies to traditional ones. This project presents a communication and marketing model that offers coverage to startups in the fashion and accessories sector, based on research into some of the most disruptive Spanish companies at the communicative level. This communication model includes key strategies, channels and platforms for a brand to stand out from its competitors and successfully reach its target audience.
Item Type: | Trabajo Fin de Grado |
---|---|
Directors: | Directors Padilla Castillo, Graciela Rodríguez Hernández, Jonattan |
Uncontrolled Keywords: | Start-ups, innovación, moda, sostenibilidad, accesorios |
Palabras clave (otros idiomas): | Startups, fashion, innovation, sustainability, accessories |
Subjects: | Social sciences > Information science > Advertising Social sciences > Information science > Public relations |
Título de Grado: | Publicidad y Relaciones Públicas |
ID Code: | 74011 |
Deposited On: | 27 Sep 2022 06:11 |
Last Modified: | 27 Sep 2022 07:26 |
Origin of downloads
Repository Staff Only: item control page