Universidad Complutense de Madrid
E-Prints Complutense

IndexAuthor

Number of items: 6.

Mañas Viniegra, Luis and García García, Alberto Luis and Martín Moraleda, Ignacio José (2020) Audience Attention and Emotion in News Filmed with Drones: A Neuromarketing Research. Media and Communication, 8 (3). pp. 123-136. ISSN 2183–2439

Mañas Viniegra, Luis and Veloso, Ana Isabel and Cuesta Cambra, Ubaldo (2019) Fashion Promotion on Instagram with Eye Tracking: Curvy Girl Influencers Versus Fashion Brands in Spain and Portugal. Sustainability, 11 (14). p. 3977. ISSN 2071-1050

Mañas Viniegra, Luis (2018) La construcción del valor de marca: análisis de Real Madrid como "world-class brand". [Thesis]

López Cepeda, Ismael and Mañas Viniegra, Luis (2019) La visibilidad en Internet de las instituciones universitarias: un enfoque metodológico. Comunicación y Metodos, 1 (1). pp. 40-56. ISSN 2659-9538

Mañas Viniegra, Luis and Jiménez Gómez, Isidro and Bonales Daimiel, Gema and Juanco Linares, José and Martínez Martínez, Luz and Olivares Santamarina, José Prudencio and Reyes Moreno, María Isabel and Colmenero Arenado, Ignacio and Duro Batalla, Cecilia and López Cepeda, Ismael and Rodríguez Malo de la Cruz, Sergio (2020) Mapa Interactivo de Orientación Profesional para el Grado en Publicidad y Relaciones Públicas. [Proyecto de Innovación Docente]

Mañas Viniegra, Luis and Reyes Moreno, María Isabel and Olivares Santamarina, José Prudencio and Juanco Linares, José and López Cepeda, Ismael and Alonso Pérez, Noelia and Santayana Castrejón, Alba and Suárez Santiváñez, Emily (2019) Mapa visual de orientación profesional para el grado de publicidad y relaciones públicas. [Proyecto de Innovación Docente]

This list was generated on Sun Apr 18 03:37:56 2021 CEST.