Items where Subject is "Logic, symbolic and mathematical"

Group by: Item Type | Creators
Number of items at this level: 7.

Article

Salamone, Maria Antonietta (2019) The Two Supreme Principles of Plato’s Cosmos—the One and the Indefinite Dyad—the Division of a Straight Line into Extreme and Mean Ratio, and Pingala’s Mātrāmeru. Symmetry, 11 (1). p. 13. ISSN 2073-8994

Salamone, Maria Antonietta/M.A. (2017) Equality and Justice in Early Greek Cosmologies: The Paradigm of the “Line of the Horizon”. Philosophy and Cosmology, 18 . pp. 22-31. ISSN 2518-1866

Book Section

Salamone Savona, Maria Antonietta (2014) The aristotelian paradigm of distributive justice: the golden triangle. In Philosophy, Politics and Economics. Iona Publications, International Association of Greek Philosophy, Athens, pp. 207-221. ISBN 978-960-7670-76-2.

Gómez Gómez, Francisco and García Gans, Antonio José (2010) Ciudadanos en el Trabajo Social con TLD (Técnicas de Lógica Difusa). In El derecho a la ciudad. Escuela Universitaria de Trabajo Social de Gijón, Asturias, pp. 903-912. ISBN 978-84-693-1510-1

Proyecto de Innovación Docente

López Rincón, Carmen and Sarabia Álvarez-Ude, Eduardo Jaime and Alonso Recarte, Ignacio and Alonso Rodríguez, Blas and Bernabé Presencio, Alba and Bornstein Ortega, Guillermo and Castillo Jiménez, Irene and Garcimartín Arenas, David and Méndez Castañeda, Gonzalo and Santos Calvete, Victoria (2021) Nuevas herramientas de ludificación aplicadas al aprendizaje de lógica. [Proyecto de Innovación Docente]

López Rincón, Carmen and Sarabia Álvarez-Ude, Eduardo Jaime and García Ortea, Enrique and Otero Ruiz de Alegría, María and Conde Borrego, Violeta (2019) Desarrollo, integración y evaluación de técnicas de ludificación (gamification) en un entorno virtual de aprendizaje de lógica. [Proyecto de Innovación Docente]

Teaching Resource

Cumpa Arteseros, Javier (2012) Materiales para el estudio de la ontología general de Reinhardt Grossmann. [Teaching Resource] (Unpublished)

This list was generated on Tue Mar 21 02:18:36 2023 CET.